Tanáraink

Lévayné Hajdu Kinga

Persze, hogy tanító lettem, mikor apukám és anyukám is tanító.

Én 10 éve kaptam meg a diplomámat az ELTE-én, tanító szakon, angol műveltségi területen.

Azóta tanítok kicsiket és kicsit nagyobbacskákat, általános iskolákban és nyelviskolákban.

Két gyerekem van, akik most 8 és 4 évesek, így minden oktatott korosztály életkori sajátosságaiban vannak személyes tapasztalataim is.

A tankönyv csak segédeszközünk, a lényeg a nyelvhasználat, a játék, az ének. Az idegen nyelv akkor lesz része a gyerek életének, ha élményhez kötődik. Persze kellemes élményhez, amiért én mindent elkövetek.

A kisgyermek korban rögzült dalok, játékok, szavak, mondatfordulatok hosszútávon bennünk maradnak, részünkké válnak. Ebben hiszek, eszerint tanítok. Tudom, hogy ezek a megfelelő időben, szituációban a későbbiek során teljes természetességgel jönnek elő.

Murányvári Aliz

Szentesen speciális angol szakon végeztem középiskolát majd a Pető Intézetben konduktor-tanító szakon.

Angliában tanítottam mozgássérült gyermekeket több éven keresztül, innen a nyelvi háttér és a vonzalom, hogy átadjam, amit tanultam. Jelenleg utazó gyógypedagógusként dolgozom Budapest XVII. kerületében valamint nagy örömmel tanítom a piciket a Happy-English nyelviskolában, hogy minél jobban összebarátkozhassanak” az angol nyelvvel.

Nemesi Gabriella

Budapesten a Tanárképző Főiskolán végeztem angol, orosz szakon.Ezt követően nyelviskolákban, cégeknél és egy általános iskolában tanítottam. Továbbképző kurzusokon vettem részt Cambridge-ben , Máltán, és Budapesten több alkalommal, ahol – a kommunikatív nyelvtanítás, játékos módszerek, motiváció és egyéb témák mellett – a készségek fejlesztésére is nagy hangsúly került.
Minden korosztályhoz volt szerencsém tanításaim során, de leginkább a gyerekekkel szeretek foglalkozni.

Tanka-Tóth Judit

Gyerekeket tanítani nagyon felelősségteljes és hálás mesterség. Két gyermek édesanyjaként hamar megtanultam, hogy bármilyen helyzetben képes legyek észrevenni a legapróbb jelzéseket, amelyek ismeretében jobban rá lehet hangolódni a mások személyre. Mint sok más hasonló hivatás esetében, az angoltudás átadásában is kulcsfontosságú a hozzáállás, hogy pozitív légkört, vidám hangulatot teremtsünk, melynek révén sokkal hatékonyabban és könnyebben  lehet tanulni. A gyermekek tanításánál pedig a játékos tanítási módszerek kiaknázása különösen fontos hangsúlyt kell, hogy kapjon, ezért óráimat igyekszem mindig úgy megtartani, hogy a jókedv adja a tanulásunk keretét. Munkám során arra törekszem, hogy diákjaim a lehető legtöbbet sajátítsanak el az angol nyelvből, azonban a mai túlfeszített és indokolatlanul magasan teljesítményelvű oktatás világában fontosnak tartom, hogy a velem tanuló gyermekek kellő önbizalomra tegyenek szert. Ennek következtében remélhetőleg képesek lesznek önálló gondolatokat megfogalmazni, és az adott szituációhoz illő stílusban ki is tudják fejezni azokat az iskolás éveik végére. A nyelviskola tanáraként célom, hogy a csoportjaimba járó gyerekek bármikor szívesen forduljanak hozzám, ha kérdésük van, illetve az óráink során ők is felfedezzék az angol nyelv szépségeit, miközben tudásszintjük folyamatosan fejlődik.